طراحی کاتالوگ بروشور
طراحی گرافیکی زیبا و چشم گیر
طراحی کاتالوگ بیشک یکی از بهترین راهها برای معرفی خدمات و محصولات است
طراحی خلاقانه
در دنیای امروز هر چقدر هم که محصولات با کیفیت و قیمت های مناسبی داشته باشید، اگر دست به ترفند های تبلیغاتی خلاقانه نزنید، باز هم از شرکت های دیگر عقب میمانید. هیچ برندی وجود ندارد که بتواند بدون انجام کمپین های تبلیغاتی، به میان غول های رقابتی در هر صنعتی وارد شود.
سفارش طراحی کاتالوگ و بروشور
شناخت کافی از فضای کسب و کار و درک درست نیازهای مشتری به طراحی بهتری منجر خواهد شد.
طراحی بروشور
در واقع در بروشور و کاتالوگ بیشتر به جنبه های تبلیغاتی و جذب مشتری محصول پرداخته می شود تا جنبه های فنی و ویژگیهای فنی کالا. تولید یک محصول عالی یا ارائه خدمات بی نظیر، معرفی شرکت تولید کننده، طیف محصولات، تاریخچه و توضیحات بیشتر در مورد کالا یا خدمات، دست به دست هم می دهند تا فروش انجام شده و تجارت شما گسترش یابد.
بروشور که به معنای جزوه و دفترچه است، به محصولی گفته می شود که توضیحات جامع و کاملی در مورد یک موضوع یا فرایند ارائه کند، که با مجموعه ای از تصاویر تکمیل می شود.
بروشوهای لتی (تاشو) به معنای برگههایی با تاشدگیهای گاها مکرر هستند که توضیحات جامع و کاملی در مورد یک موضوع یا فرایند ارائه کند، این توضیحات معمولاً با مجموعه ای از تصاویر همراهی می شود.
بروشور غالباً دارای جلد (رو و پشت) و فاقد فضای قابل توجه در عطف است و به صور گوناگون صحافی و ارائه می شود.
ویژگی منحصر به فرد بروشور (که در کمتر محصول گرافیکی دیگری به چشم می آید) قابلیت تغییر ابعاد در هنگام ارائه و استفاده است. بدین معنی که در هنگام ارائه یک بروشور، این امکان وجود دارد که ابعاد آن 20×10 سانتیمتر باشد ولی در هنگام استفاده از آن، ممکن است ابعاد این محصول به 20×60 سانتیمتر افزایش یابد. این ویژگی به طراح اجازه می دهد حجم بسیار زیادی از اطلاعات بصری را بدون ایجاد آشفتگی و ازدحام در محصول بگذارند و به مخاطب ارائه دهد (ویژگی ای که بعنوان مثال در پوستر امکان پذیر نیست) از سوی دیگر بروشور معمولاً توسط عامل توزیع به مخاطب ارائه می شود و غالباً در کنار رقیب قرار ندارد (به استثنای نمایشگاه های تخصصی و عمومی، کمتر اتفاق می افتد شما بطور همزمان دو یا چند بروشور از موضوعات گوناگون را در یک لحظه دریافت کنید.)
همراه بردن بروشور توسط مخاطب (ولو برای مدتی کوتاه) این اجازه را به آن می دهد تا زمان بیشتری نسبت به دیگر انواع گرافیک جهت انتقال پیام در اختیار داشته باشد.
طراحی کاتالوگ
کاتالوگها میتوانند در عدم حضور شما محصول یا خدمات شما را بفروشد. کاتالوگ ها دفترچههای سخنگویی هستند که با زبان تصویر درباره کالا و خدمات شما سخن میگویند. کاتالوگها، فروشندههای آفلاینی هستند که با انتقال دادههای ضروری، سبب افزایش حجم فروش میشوند. کاتالوگها میتوانند برای وسایل هوشمند، اینتراکتیو و تعاملی طراحی شوند و ابزارهای بازاریابی مستقیمی هستند که هزینه معقول و نرخ بازگشت سرمایه مناسبی دارند. طراحی و عکاسی تبلیغاتی به همراه کپی رایت میتوانند یک کاتالوگ ماندگار بسازند.
کاتالوگ یک ابزار مهم برای معرفی و تبلیغ محصولات است. این ابزار شامل توضیحات دقیق و جامع در مورد محصول، تصاویر با کیفیت، قیمت، ویژگیها، مزایا و نقاط ضعف و قوت محصول است. کاتالوگ به شرکت های سازنده و برند های مختلف کمک می کند تا بهترین روش برای فروش و تبلیغ محصولات خود را پیدا کنند و بتوانند اطلاعات درست را در اختیار مخاطب قرار دهند. زمانی که مخاطب شما بتواند اطلاعات صحیح را با صداقت کامل از سمت برند سازنده بدست آورد، اطمینان بیشتری به شما خواهد کرد و همچنین می توانید بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشد. همچنین شما با طراحی کاتالوگ خدمات و انواع محصول خود را به کاربران معرفی می کنید و از این طریق هم می توانید توجه افراد بیشتری را به خود جلب نمایید.
استودیو طراحی ۴۲
ما بـــرند را یک موجود زنـــده میدانیــــم و مـــاموریت ما در استودیو۴۲ ،آفرینش جایگاه، توسعه و حفاظت از برندهایی است که ارزش ذاتی بالایی دارند و در عصر بمباران تبلیغاتی برندهای بزرگ، نیاز به تبلیغات، بازاریابی و برندسازی هوشمندانه تری دارند. هدف ما ایجاد کسب کار آنلاین به یک تجربه لذتبخش برای شما است. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای ما، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم.
مشاوره طراحی و چاپ
برای دریافت مشاوره، مشخصات و راههای ارتباطی خود را وارد کنید، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.
در هر قدم کنار شما هستیم
تماس از طریق پورتال مشتریان، گفتگوی
آنلاین و تماس تلفنی امکان پذیر است.
- 05 68 459 0911
- 84 34 23 54 051
خراسان رضوی، شهرستان خواف، خیابان خواجه یار